zaterdag 21 december 2013

Vakantie


Afgelopen donderdag had ik een afspraak bij de bedrijfsarts. De voortgang van de reïntegratie is gestagneerd, maar gelukkig ligt dat niet aan mij. Na de vakantie gaan we proberen of het mogelijk is in 3 maanden tot een halve weektaak uitbreiding te realiseren. Ik heb aangegeven dat ik er geen behoefte aan heb met een of andere flutklus opgescheept te worden.
Gister in alle vroegte ben ik vertrokken naar Oostenrijk. In ieder geval voor 14 dagen, maar wie weet blijf ik langer. De reis begon wat moeizaam, d.w.z. ik had in het begin nog wat last van de te korte nachtrust. Gelukkig verliep alles voorspoedig en ’s middags rond 4 uur was ik ter plekke.
Heerlijk, even helemaal niets moeten, een aangepast tempo en schone lucht. Nu maar weer even de rust in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten