zondag 22 december 2013

Zondag 22 december 2013


Een paar dagen geleden voelde ik het al aankomen. Dit gaat niet helemaal goed. En ja hoor, vannacht was het raak. Een koortsaanval. Niet ernstig gelukkig maar wel lastig. De laatste tijd had ik eigenlijk maar weinig hinder van dit soort verschijnselen, maar deze keer dus wel. De temperatuur (38,6) zakte gelukkig snel. De grens van 38,5 is wel overschreden, maar ik ga echt niet mijn vakantie hiervoor afbreken. Wel heb ik nu wat meer last van de polyneuropathie. Dat wil zeggen dat ik vannacht steeds kramp in mijn kuiten kreeg, en de pijn in mijn tenen wat verergerde. Gelukkig stabiliseert het nu wat en is het allemaal best te doen. Hopelijk gaat het komende nacht wat beter.
Ik maak me er trouwens niet echt zorgen om. Onlangs las ik van een lotgenoot dat dit soort zaken vaak met ups en downs gaat. Ik ga er maar van uit dat het met een paar dagen weer een stuk beter gaat. Voorlopig doe ik het maar even heel rustig aan. Ik hoorde van de bedrijfsarts en mijn fysiotherapeut dat een verblijf op hoogte goede effecten kan hebben voor een tijdje. Ik weet van een lotgenoot dat ze veel baat heeft bij een warme omgeving. Die overwintert dus in het warme zuiden, en ik zit in de kou, maar wel op hoogte. Ik zie wel, en ga er van uit dat er iets positiefs uit komt.
Had gister nog contact met Iris. Als het een beetje mee zit probeer ik een ontmoeting te regelen deze vakantie. Lijkt me erg leuk.
Goed, het loopt tegen achten en ik ben behoorlijk moe, dus ga ik zo mijn bedje opmaken en proberen een goede nacht te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten