maandag 24 maart 2014

Steeds beter.


Soms gaan dingen ineens beter dan je had verwacht. De afgelopen week was er een die erg goed ging. Nauwelijks last gehad van vervelende verschijnselen. Als het zo blijft dan teken ik er voor. Ik merk trouwens wel dat ik steeds minder zin begin te krijgen om naar mijn werk te gaan. Nou ja, over een paar maanden is het zo ver dat dit hoofdstuk voorgoed is gesloten.
Vandaag naar de tandarts geweest. Vrijdag was er een stukje van een vulling afgebroken. Was snel opgelost.
Zaterdag nog met mijn golfmaatje/vriendin/collega wezen golfen, en ook dit ging ondanks de harde wind bijzonder goed.
Morgen is er weer een lotgenotenbijeenkomst. De een na laatste in deze vorm van deze groep. Dat wordt dus de wekker zetten.
Ik hoop dat het goede verloop en het bijbehorende gevoel lang zal aanhouden.
 
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten