maandag 12 mei 2014

De goede kant op?


Soms vliegt de tijd, dan weer lijkt ze stil te staan. Ik heb het idee dat mijn laatste vermelding op dit blog nog niet zo lang geleden was. Blijkt het toch al weer drie weken geleden.

De afgelopen periode zijn wat mijn ziekte betreft positief verlopen. Ik begin me steeds fitter te voelen. Dat kan komen door de afgelopen vakantie en de dingen die ik heb gedaan. Veel sporten, naar Oostenrijk geweest met mijn zoon etc. Nou nog afwachten of er uit de cijfertjes ook blijkt dat het wat beter gaat. Over twee weken gesprek met de hematoloog hierover.

Vandaag weer begonnen op het werk. Ik vind er niet zo veel meer aan en ben dan ook niet met wat nieuws begonnen. Nou ja, nog een week of zeven en dan is het helemaal gedaan.

Ook moest ik vandaag, voor het laatst in deze cyclus, bloedprikken.

Morgen gaan we met de laatste contactgroep lunchen. Heb er wel zin in, en ik heb begrepen dat iedereen er zal zijn. Ik ga trouwens samen met een van de leden van deze groep nog door bij het Behouden Huys, zij het in een heel andere vorm met een aantal andere mensen. Ik zie het wel zitten.

 

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten