vrijdag 6 februari 2015

Lymph & Co

Vanochtend werd ik door een lotgenoot getipt over een uitzending van Late Night, waarin de ziekte  lymfeklierkanker aan de orde kwam. Inmiddels heb ik dit item gezien en vind dat ik dit moet delen op dit blog met het oog op die lotgenoten die dit misschien gemist hebben.
Ik heb begrepen dat Bernard en Rossana nu in het vervelende wait-and-see traject zijn beland. Ik denk dat de meeste lotgenoten veel zullen herkennen in de aflevering, ik in ieder geval wel. Ik prijs me gelukkig dat ik nog niet in een actief behandeltraject zit. Tijd beschouw ik als mijn vriend. Ondertussen zo veel mogelijk de ‘normale’ dingen blijven doen. Het initiatief voor de stichting Lymph & Co juich ik toe.

Via de link hieronder kom je bij de uitzending (vanaf minuut 20).

http://www.rtlxl.nl/#!/zzzz/7272c08c-f801-301e-be60-9b929d1e2421

Geen opmerkingen:

Een reactie posten