maandag 22 juni 2015

Iets heel anders....

Even een update.
De blaasontsteking , die maar niet weg wilde gaan lijkt nu weg te zijn, al blijf ik wel klachten houden. Dat het zo lang geduurd heeft kan te maken hebben met de slechte werking van mijn leukocyten. Helemaal duidelijk is het niet. Wat wel vervelend is, is dat er bloed in mijn urine waargenomen wordt, en dat is al een tijdje zo en is ook niet verdwenen. Vreemd dat mij dat niet eerder gezegd is. Gelijk een onderzoek, en een doorverwijzing naar de uroloog. Moest ik ook gelijk bloedprikken op de priklocatie van de huisartsenpost. Daar ging het mis. Ik had vermeld dat bloedingen wat langer aanhouden bij mij door een tekort aan trombocyten. De prikster zou een klein bloedvat prikken, maar dat liep even anders. De bloeding hield niet op, dus een drukkend verband aangelegd. Ben je toch weer mooi klaar mee. Een wondje van een prikje, dat normaal binnen vijf minuten dicht is, en ik ben in plaats daarvan een halve dag onder de pannen.
Met de huisarts nog allerlei mogelijke scenario’s doorgesproken, van blaasstenen tot blaaskanker en prostaatkanker. Ik ga er maar van uit dat het iets min of meer onschuldigs is. Afwachten maar weer. Gelukkig kan ik al snel bij de uroloog terecht.
Ik hoop dat ik in mijn volgende bericht eens even wat vrolijkers kan melden. Oh ja, wat mij betreft mag de zomer nu wel eens echt beginnen. Ik wil naar het strand en ook zo snel mogelijk een tijdje naar Oostenrijk.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten