dinsdag 1 september 2015

Foute boel?

Update.
Mijn vakantie heb ik jammer genoeg moeten afbreken, nadat ik telefonisch van mijn uroloog te horen kreeg dat er verder onderzoek op korte termijn noodzakelijk is. In mijn urine waren cellen geconstateerd die afwijkend waren en nu wil men deze cellen verder onderzoeken.
Ik ben daarom anderhalve week geleden maar naar huis gegaan, en heb me de volgende dag gemeld in het ziekenhuis. Ik hoefde alleen urine in te leveren voor een onderzoek, en vandaag werd ik telefonisch op de hoogte gebracht van de uitslag van dit onderzoek. Het is helaas deze keer raak, maar dan in negatieve zin. De onderzochte cellen zijn kwaadaardig. Waar ze vandaan komen is nog onduidelijk, maar er moet wel iets aan gedaan worden. In eerste instantie wil mijn uroloog een aantal biopts nemen. Dit zal onder narcose gebeuren en daarom zal ik opgenomen worden in het ziekenhuis. Als het meevalt ben ik na één of twee dagen al weer thuis. Het is nog niet helemaal duidelijk op welke termijn dit staat te gebeuren. Over het eventuele vervolg valt nog geen zinnig woord te zeggen. Ik hou me er maar aan vast dat, mocht het echt mis zijn, er toch wel het een of ander aan gedaan kan en zal worden, al ben ik in middels wel een stuk minder zelfverzekerd dan ik eerder was.
Voorlopig moet ik de afspraken die ik heb lopen maar even in de wacht zetten.

Het volgende bericht zal hoop ik een wat positievere inhoud hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten