donderdag 24 december 2015

Even een tussenstand. Ben alweer zo’n anderhalve week in Oostenrijk. Deze week werd ik gebeld door mijn hematoloog die me vertelde dat de bloedwaarden en het IgM  zich stabiliseren. Dat is mooi. In januari moet ik nog wel een keer mijn bloed laten controleren, zodat ik even terug moet naar Nederland. Op zich is dat prima, kan ik gelijk de eerste verjaardag van mijn jongste kleinkind meemaken. Dat was ik toch al van plan. Daarna gelijk weer terug naar Oostenrijk. Ik vermaak me hier prima, ondanks dat er maar weinig sneeuw in het dal is hier. Geskied kan er volop, en dat doe ik dan ook. Moest eerst wel even wat aan mijn conditie doen, maar die is nu weer top.
Zaterdag komt het gezin van mijn oudste dochter naar hier. Dat wordt waarschijnlijk een, qua skiën en aanverwante zaken, intensieve week. Ik heb er zin in.
Ik kreeg ook nog het bericht van Hematon dat er op 20 februari een bijeenkomst is voor multipel myeloom en Waldenström patiënten in het MCL te Leeuwarden. Spreekster is mijn hematoloog Esther de Waal. Ik zal daar niet bij zijn, omdat ik dan nog in Oostenrijk ben. Als je daar bij wil zijn moet je je wel even opgeven. Info vind je op de site van Hematon.
Zo, dit was het weer even.

Ik wens eenieder een fijne kersttijd en zo mogelijk een gezond en voorspoedig 2016.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten