donderdag 1 september 2016

Update

De afgelopen periode is er heel veel gebeurd. En helaas was het overwegend negatief. Ik ben de afgelopen week snel achteruit gegaan. Later geef ik misschien nog de details.
Vandaag had ik een afspraak bij de uroloog om de onderzoeken door te spreken en het behandelplan door te nemen. Ook hier was het overwegend negatief. Eén nier, een ureter en een lymfklier moeten verwijderd. Ook is de stent van de rechternier eruit geduveld en zweeft door mijn blaas. Die moet er eerst uit. Volgende week wordt alvast gestart met chemo/immuno behandeling.
De verwijdering van de stent zou vanmiddag plaatsvinden. Een behandeling van en kwartiertje. Helaas ging het mis en werd het een uur en is ook de andere stent er deels mee uitgekomen. Dat laatste had niet gemoeten, aangezien dit mijn “levenslijntje” is. Terugduwen wilde niet lukken zodat ik morgen weer onder het mes moet om opnieuw een stent te plaatsen. Ondertussen is het proces van zelfvergiftiging nu dus weer ingezet. Ik baal er behoorlijk van.

Als ik de moed en de energie heb zal ik volgende week ingaan op wat andere zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten