woensdag 25 december 2013

Eerste kerstdag 2013


Een paar dagen heb ik het wat rustig aan gedaan, en gelukkig heeft dat geholpen. Ik heb geen koorts meer gehad, en de polyneuropathie is op dit moment goed te doen. Ik had zowaar gisteravond weer even gevoel in mijn grote teen rechts. Dat klinkt misschien gek, maar voor mij is het behoorlijk bijzonder. Ik slaap wel ontzettend veel. Zo’n 12 tot 14 uren per etmaal. Kennelijk heb ik het nodig, en het lukt ook nog. Reden om optimistisch te zijn dus.
Het weer is hier erg slecht, dat wil zeggen het is veel te warm en het waait enorm. Vannacht heeft het behoorlijk geregend, zodat ik vanochtend wakker werd in een deels groen landschap.
Vanmiddag net als gister een lange wandeling gemaakt. Jammer dat alle sneeuw zo snel verdwijnt. Voor langlaufers is het voorlopig even gedaan. De verwachting is dat er morgen weer een behoorlijk pak sneeuw zal vallen. Ik ben benieuwd.
Ik moet er nog even niet aan denken om te gaan skiën. Eerst wil ik wat fitter zijn. Vanavond weer vroeg naar bed en morgen, als het even kan maar weer een lange wandeling met een stukje klimmen erin. Langzaam aan kom ik wel waar ik weer wil zijn.
Oh ja het is nu kerst. Ik merk er niets van, en vind het wel prettig zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten